luni, 4 ianuarie 2010

Ljubavi

Firstly...nu am nici cea mai vaga idee ce zice baiatul asta in melodia asta...stiu doar "ljubavi " care inseamna dragoste...
Am auzit melodia asta aseara datorita unui prieten caruia ii multumesc...Ideea principala este ca indiferent de ce zice sarbul asta aici...mie imi place cum suna melodia!
Banuiesc ca si celelate cuvinte au tot ca si tema dragostea, suferinta din dragoste..oricum imi place mult.
Daca stiti mai multa sarba decat mine (adica deloc) va invit sa traduceti :P :

Un comentariu:

  1. Nici eu nu inteleg ce canta Zeljko, dar are niste melodii foarte tari. Iti recomand "Lane moje" (Eurovision 2004) si "Superman". De asemenea, a compus si melodia Oro (Jelena Tomasevic, Serbia, Eurovision 2008). Asculta piesele astea daca nu le stii si o sa ramai fara cuvinte, cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere