miercuri, 27 ianuarie 2010

La Acces Direct

Hello Hello ! Ieri nu am reusit sa mai scriu nimic pe blog pentru ca am fost extrem de ocupat....am aflat din scurt de aparitia de la Acces Direct, si totul s-a desfasurat cu o viteza impresionanta!
Vreau sa le multumesc tuturor care m-au sunat, mi-au dat sms-uri, mi-au trimis mailuri de sustinere, apreciere si critica...si trebuie sa ii rog sa continue pentru ca tot ce fac , fac pentru cei ce ma apreciaza si vor sa ma ajute sa merg spre si mai bine.

In legatura cu emisiunea...totul trebuia sa se desfasoare un pic altfel, ma refer la faptul ca nu am avut ocazia sa cant melodia Hey-yeey asa cum era si normal, datorita invitatului "principal" de care nu am fost anuntati inaintea emisiunii..ce vrei?..traim in Romania..iar dupa am avut ceva diferente de opinii sa le spun asa cu producatoarea...in rest toate bune si frumoase.
Vreau sa precizez si aici ca asocierea imiganii mele cu a altui artist din alt domeniu muzical a fost pur intamplatoare si ca orice asociere nu este reala.

Ii multumesc Ralucai si lui Adrian...care au avut puterea sa ma suporte pe tot parcursul zilei de ieri si care mi-au fost alaturi fie in persoana, fie la telefon ! :*

Pentru cei ce nu au vazut emisiunea am sa postez aici link...si am impresia ca interventia mea super scurta incepe undeva la minutul 26:00 :




Deasemenea am sa continui sa promovez pentru ceva vreme melodia care nu a intrat in finala, asta la cererea voastra, pe acest blog! In curand o veti putea auzi si la radio! Plus multe alte surprize!

Un comentariu:

  1. ...pe undeva pe la minutul 29 :P mai exact:P

    Anyway, foarte dragutza mel, dar sa nu ne simtim "discriminati" pt k am fost respinsi..."show must go on" :P

    Mult succes in continuare cu tot ce ti-ai propus! :*

    Miky - Endless :)

    RăspundețiȘtergere