vineri, 1 ianuarie 2010

Giulia & Dj Project - NU

Va spun Hello Hello, pentru prima data pe acest an! Mi-am propus sa incep anul in forta asa ca era si normal sa ma mai pun la curent cu noutatile colegilor mei si sa va aduc in prim plan ceea ce merita stiut!
Inainte de toate vreau sa va doresc din nou un sincer La multi ani si sper ca anul 2010 sa ne aduca tuturor tot ce nu ne-au adus toti anii trecuti! Sa scapam de criza, sa fim mai buni, sa ni se indeplineasca cele mai imposibile dorinte si sa fim sanatosi!

Gata cu urarile, nu de alta, dar ce este mult strica...si gata..ne-am distrat, am dansat toata noaptea, am urlat, si orice am mai facut...acum intram in paine :P. Zilele trecute mi-a atras atentia ultimul single al Giuliei impreuna cu Dj Project intitulat "NU". Melodia nu mi se pare ca iese cu nimic din tiparele muzicii de club, care au acel beat ce se repeta obsedant..dar care se cauta si inca prinde. Ce mi-a atras mie atentia este ca ei au optat pentru versuri in limba romana, lucru pe care nu il mai fac multi artisti..si asta nu din cauza ca nu vor sa canta in romana...ci pentru ca se impun lucrurile astea de posturile de radio si tv...!
Eu am sa postez piesa aici si sunteti invitati sa va lasati opiniile la sectiunea comentarii !

Un comentariu:

  1. La multi ani! Sa ai parte de tot ce-ti doresti in noul an!
    Sa zicem ca este ok melodia noua de la DJ Project, insa de cand a plecat Elena din trupa, nu mai sunt fan. :P Imi placea mai mult varianta piesei cu Elena din 2005. Chiar iti recomand s-o asculti si sa vezi diferenta. O sa vezi si cum a evoluat muzica din 2005 pana in 2010.

    RăspundețiȘtergere