sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Xonia = Lady Gaga ?

Nu stiu cati dintre voi ati auzit de Xonia, sau vreo piesa cantata de ea. Cu toate ca numele noastre de scena incep cu "X" nu ne cunoastem...nici eu pe ea, nici ea pe mine...insa eu cunosc pe cineva care mi-a spus acum ceva vreme de ea. Insa...niciodata nu se stie unde ne vom intalni :P !
Da..foarte alambicat..parca e chestia aia cu fratele varului sorei mai mici a mamei prietenului tau cel mai bun. Ma rog....
Ideea e ca si-a anuntat neoficial participarea la eurovision cu o melodie pentru care exista deja si un teaser.
Parerea mea persoanala? Ii respect munca, ii admir cariera de pana acum ( asa cum am citit a fost mai mult in USA) , insa totusi...prea mare asemanarea intre ea si Lady Gaga in videoclip, ba chiar si piesa....ok, prinde Lady Gaga...dar nici sa facem copii aproape fidele.

Oricum Xonia, nu am nimic cu tine, Doamne fereste! Te admir, te felicit si iti urez bafta la Eurovision!


Am sa pun aici si teaserul oficial :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu