sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Chica Boom

Deci eu nu inteleg un lucru...de ce scrie numele interpretului ca fiind Dan, daca el in afara de acele onomatopee muzicale, altceva nu spune...????
Sunt foarte contrariat pe chestia asta..pai asta se numeste exploatarea vocii unei tipe al carui nume nu apare nicaieri..ma rog, poate am eu prea multe pretentii.

Ca sa ne intelegem de la inceputul inceputurilor...melodia imi place, imi place foarte mult si se vede la 1000 de km ca videoclipul este facut pe alte meleaguri, si ca domnul Balan a imprumutat niste sounduri noi. Oricum, mie mi se pare asa un pic ca "onomatopeele" scoase de ele sunt izbitor de asemanatoare cu cele ale Madonnei...

Oricum, imi place melodia, bravo Dane!! Si nu uita si de noi..astia mai de pe meleaguri mioritice...!!

P.S.: Toate colegele si prietenele mele au observat transformarea ta de look fiind catalogata ca uimitoare!

2 comentarii:

  1. bestial videoclipul iar mell e antrenanta asa tocmai buna de zgomoteca :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...e buna melodia, insa cum am spus..de ce mai scrie Dan Balan..cand in realitate o canta tipa aia al carei nume sau identitate sunt inca necunoscute!

    RăspundețiȘtergere