sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Schimbare la Eurovision 2010

Uite ca incet incet se mai aud lucruri despre preselectia nationala pentru Eurovision 2010. Anul asta se pare ca exista niste schimbari de organizare din cate am reusit sa aflu, si cea mai mare dintre ele este ca Dan Manoliu a fost exclus din acest proiect, iar locul lui, ca presedinte al comisiei si organizator principal a fost luat de Marina Almasan, pe care cu totii o stim de la celebrul "Ceaiul de la ora 5".

Eu unul ma abtin de la orice comentariu si nu pentru ca ar fi vorba de vreo parare gata stabilita, ci pentru ca habar nu am ce sa comentez pe aceasta tema. Sper din suflet doar ca anul asta criteriile de selectie sa nu fie banii si pilele...ci calitatea!

Am sa postez aici melodia pe care fetele de la Blaxy Girls vor sa o inscrie in concurs, sau mai degraba as zice ca este vointa lui Costi Ionita.
Ca si calitate a melodiei, nu sunt impotriva..e chiar ok ca si orchestratie, insa nu consider o piesa de eurovision. Unde pot avea totusi ele de castigat, ar fi la capitolul "tema aleasa ". Pentru ca vorbim despre distrugerea lumii, despre incalzire globala, despre conceptul de "go green" si unde mai punem si moartea marelui Michael care avea aceleasi idei...posibil ca melodia sa fie primita cu bratele deschise.
Insa eu ma abtin de la orice fel de comentariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu