marți, 17 noiembrie 2009

Miss Unifest LOREDANA

Ei bine...aseara pot spune ca a fost o noapte incendiara din toate punctele de vedere. Pe langa faptul ca prietena noastra Loredana a castigat titlul de Miss Unifest Bucuresti, lucru care ne-a bucurat pe toti, am urlat atat de tare, am dansat atat de mult si am avut parte si de un concert extraordinar SISTEM. Baietii stiu sa faca show..nu gluma !

Loredana..nu zic prea multe despre ea, doar ca este extrem de frumoasa, inteligenta si sociabila. Va invitam pe toti vineri incepand cu ora 20:00 in Silver Church la finala pe tara sa o sustinem din nou pe Loredana.

Gasca a fost dementiala si abia astept sa ne distram din nou cu totii! Va pup pe toti!

Oricum..multa distractie, bautaura cu masura, raguseala de a adoua zi, febra musculara si amintirea unei seri superbe!

App de poza : nu m-am ingrasat..dar par f gras in poza aia! nu ma avantajeaza, dar acum Loredana este vedeta si nu eu ! Nu fiti prea asprii!

Miss Unifest Bucuresti si Xander



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu