miercuri, 25 noiembrie 2009

Super sedinta foto XANDER

Astazi am avut o zi super distractiva dar si obositoare ! Am avut parte de o sedinta foto de zile mari...mai mult decat arta..a fost foarte distractiv.

Nu am sa mai continui cu prea multe palavre! Am sa las cateva poze needitate sa vorbeasca de la sine...a se observa cum eram aranjat...si cat de suparat paream cand toti urlau la mine sa stau intr-un anumit fel ! Le multumesc tuturor...a fost super si sper sa repetam cat de repede experienta!

Unele sunt mai amuzante..altele mai serioase..va las pe voi sa decideti!

Multumiri fotografului (Cristi Sava), lui Claudiu, Ralucai si Madalinei (care fie intre noi si-au facut tone de poze una alteia...cum au pus mana pe un aparat..greu le-am regasit prin centrul Bucurestiului). Va multumesc ca ati fost alaturi de mine !












Un comentariu: