joi, 18 martie 2010

Kick ass !!!!!!

Hello, Hello! Dupa cateva zile in care am facut un adevarat maraton in care am inclus Marea Britanie, Italia, Austria si Ungaria...am ajuns in sfarsit acasa! In afara faptului ca sunt obosit si nici acum nu mi-am revenit dupa atat de multa alergatura pot spune cu mana pe inima ca m-am simtit minunat.
Cat am stat in Londra am auzit noul single al lui Mika care mi-a placut extrem de tare, iar cand am ajuns in Romania am vazut ca a inceput sa se difuzeze si aici.
Tin minte ca atunci cand am auzit prima data de MIKA, adica la primul lui album, toata vara respectiva nu mi-am schimbat niciodata CD-ul din masina, ascultam Mika non-stop si parca gaseam pentru fiecare stare a mea o piesa ce se potrivea de minune.
Numele piesei este legat de filmul cu acelasi nume "Kick ass", un film de care inca nu am auzit prea multe dar promit ca am sa il vad.
Una peste alta piesa este clar genul lui Mika, imi place mult, mai ales la capitolul versuri, insa recunosc ca a avut altele si mai bune...dar atunci cand iti place un artist ... iti place cam tot ce face, chiar daca unele piese iti plac mai mult decat altele!

Asadar am revenit in tara, urmeaza sa incep inregistrarile la noile piese care sper din inima sa va placa !

Dar pana atunci "Kick ASS!!!!!!" fara prea multe remuscari :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu