duminică, 7 martie 2010

Decizia a fost luata!

Chiar daca aseara am petrecut toata noaptea si chiar m-am simtit minunat, nu am putut ignora nici selectia nationala Eurovision 2010. Nu am avut eu televizorul cu mine, dar am tot dat ceva telefoane sa vad ce si cum....
Cu siguranta ca pana acum cei mai multi dintre voi stiti ca Paula si Ovi sunt castigatorii finalei, deci cei ce vor reprezenta Romania anul acesta.

Pentru mine rezultatul finalei nu este o surpriza prea mare, ci mai degraba confirmarea unei asteptari, si spun asta pentru ca nu erau prea mult posibilitati anul acesta. Nu spun ca melodia este cea care va face ravagii la Oslo, insa din toate cele cantate in finala....se distinge.

Paula, Ovi, nu va doresc decat foarte mult succes la Oslo, si indiferent de rezultat sa veniti cu capul sus!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu