miercuri, 24 martie 2010

Alejandro

Pe mine ma uimeste Lady Gaga prin activitatea intensa pe care o are. Nu trece destul timp ca o melodie sa fie indeajuns promovata si digerata, ca apare cu una noua. Nu o zic intr-o tenta negativa, dimpotriva admir sursa de inspiratie continua si stilul ei caracteristic imprimat in fiecare piesa.
De data asta am dat peste o piesa numita "Alejandro", pe care sunt singur ca in subconstientul ei mi-o dedica mie :))))) (I wish !!! :P :P :P )

Pai prea multe nu am ce sa va spun despre Lady Gaga, decat sa va las sa ii ascultati noul single :

2 comentarii:

  1. Am asteptat momentul asta din octombrie, de cand am auzit melodia prima data. Cu siguranta cea mai buna de pe albumul "The Fame: Monster". Are asa, un aer de hit al verii. :D Am auzit ca va filma videoclipul in Mexic, la sfarsitul lunii aprilie si a declarat intr-o emisiune ca nu va fi continuarea clipului "Telephone".
    Vioara de la inceput face din melodia asta o capodopera.

    RăspundețiȘtergere