marți, 2 martie 2010

Dincolo de noapte e...distractie :P !

Hey hey! Ce mai faceti dragilor? Imi cer mii de scuze ca nu am mai scris nimic prea nou de ceva vreme....insa nu am avut timp nici sa dorm! Am alergat o groaza zilele astea!
Ieri seara am participat la un eveniment la Ateneul Roman, o strangere de fonduri pentru copii bolnavi de leucemie din Romania! Nu pot sa spun decat ca toti cei care am fost acolo ne-am bucurat de un spectacol minunat! Din pacate nu s-au strans destule donatii dar sunt convins ca cei cu suflet si posibilitati nu vor refuza sa doneze pentru o cauza nobila. Mai multe informatii gasiti la aceasta adresa de web : http://sansapentrusansa.ning.com/
Cu ocazia asta vreau sa ii multumesc si bunei mele prietene Brianna Caradjea care a fost o companie minunata intreaga seara.

Ei bine dupa acest eveniment am spus sa mai schimbam un pic mediul asa ca ne-am hotarat sa onoram o invitatie la deschiderea unui nou club (Club 99) unde era si ziua inceperii Campionatului National de Karaoke.
Nu pot spune decat ca ne-am distrat pe cinste, va recomand acest loc.
Si pentru ca aseara am ras cu Nicola si Dalma o groaza, si pentru ca ne-am simtit minunat, bineinteles ca am ajuns sa vorbim si despre proiecte, vise, eventuale colaborari si tot asa...Si ca sa dau putin din casa, Nicola pregateste un album nou-nout care trebuie sa apara pe piata in scurt timp.
Pentru ca despre Dalma am mai scris, nu demult,(Dalma nu te supera, promit sa scriu si despre tine din nou :D ) azi am sa postez o piesa mai veche cantata de Nicola, o piesa ce a fost nr 1 mult timp in anul respectiv!
So enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu