miercuri, 17 februarie 2010

Rybak returns

Ploaie, noroi, nervi, facultate, mocirla, blocaje in trafic, aglomeratie, frig...facultate, sala...somn...nervi :)....si apoi urmeaza partea mai placuta : vesti bune, prieteni, vin fiert, iesire in oras :)) !
Azi ma intrebam daca am putea exista fara prieteni? Fara acele persoane speciale carora sa le impartasesti realizarile tale, suferintele, neajusurile si cu care sa te simti minunat incat sa uiti de tot si de toate ! Sper doar sa am timp intotdeauna pentru prieteni!

In alta ordine de idei, am descoperit abia astazi si eu ca Alexander Rybak, cel ce a incantat intreaga Europa la Eurovisionul de anul trecut, si-a scos o piesa noua insotita de un videoclip...bine,bine..nu inteleg eu ce spune baiatul...dar zic eu ca zice bine ;) .
Va las sa ascultati !

Si nu uitati sa vizitati site-ul meu oficial: www.musicxander.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu