duminică, 21 februarie 2010

Around Around

Se pare ca s-a terminat si cu selectia nationala....ma refer la faptul ca au fost postate si videoclpurile oficiale ale fiecarei piese, produse de TVR..si deja se cam stiu toate detaliile legate de finala ce va avea loc pe 6 martie la Circul Globus!
Din nefericire, eu nu voi putea participa la show...lucru pe care chiar il regret, insa trebuie sa fiu in alt loc.

Am descoperit acum ca imi mai place o melodie, si anume Around a lui Catalin Josan, un baiat cu o voce foarte buna si pentru care Megastarul a fost rampa de lansare. Din cate am inteles, coregrafia a fost facuta cu ajutorul Xoniei, si ea colega la aceeasi casa de productie, si anume Universal Music.

Va las si pe voi sa reascultati piesa..pentru ca am siguranta ca majoritatea stiti despre ce vorbesc!

Din partea mea, Catalin multa bafta!!! Sfatul meu..schimba totusi costumul :)) :p !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu