joi, 11 februarie 2010

Love on you video

Hello Hello!
Astazi vreau sa o readuc in atentie pe Anda Adam, a carei cariera a fost mereu prada suisurilor si coborasurilor! Am admirat intotdeauna la ea determinarea si increderea in sine. Nu a renuntat niciodata, indiferent daca piesele ei au prins sau nu. Cred ca este printre singurii artisti din Romania care a incercat prin mai toate genurile muzicale si nu s-a oprit niciodata, indiferent de cate piedici a intampinat.
O admir foarte mult pe Anda, chiar daca uneori nu m-am regasit in anumite piese...insa ultima piesa, Love on you , imi place foarte mult.
Am postat piesa acum ceva vreme..insa asa cum era de asteptat, Anda si-a scos si videoclip. Asa ca va invit sa il vedeti!
Din partea mea Anda, toate cele bune si sper sa ne revedem curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu