joi, 14 octombrie 2010

Loca

Era timpul sa mai trec si pe aici nu? Intre doua curse de Londra uite ca mi-am facut timp sa scriu si aici :)!. Imi cer scuze pentru intarziere si nu promit ca nu o sa se mai repete insa promit ca voi incerca doar sa nu se mai repete ; )!
Ultimele zile au fost ciudate pot spune..am crezut ca am noroc, am fost lasat sa cred asta...iar apoi totul s-a spulberat. Ceea ce este de admirat la propria-mi persoana este ca am simtit ascest lucru de la bun inceput, dar cum e normal am incercat sa neg putin. In fine..totul a trecut.
Ce pot sa spun, pregatesc piesa pentru Eurovision 2011, de fapt piesa este terminata de Dan, compozitorul si producatorul meu, ii da ultimele retusuri spunandu-mi ca o sa aiba un flavour unic.
In alta ordine de idei abia astept sa incep un nou proiect care sper sa se finalizeze pana la mijlocul lunii noiembrie, proiect ce este legat de marea sarbatoare ce o sa vina :) ! Sper sa fie ceva frumos..este un lucru la care visez de foarte mult timp si sper sa se adevereasca :) !

In alta ordine de idei am observat ca Shakira este Loca...asa cum spune titlul ultimei ei piese care este insotita de un videoclip mai ciudat. Enjoy:


Shakira - Loca (Official Video)
ÎncÄ�rcat de xHitx. - Watch more music videos, in HD!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu