luni, 4 octombrie 2010

Eurovision de revelion

Ei bine..nu am mai scris de cateva zile si pentru asta imi cer scuze...insa de 2 zile sunt atat de racit incat nu stiu ce sa mai fac pentru a ma face bine. Am multe proiecte ce ma asteapta, insa pana nu imi revin cu vocea nu ma pot apuca. Voi reveni cu detalii in cel mai scurt timp .

Ceea ce vreau sa anunt oficial este ca voi participa si anul acesta la Selectia National Eurovision 2011. Nu spun nimic despre piesa, ci doar ca participarea mea este o certitudine si ca sprijinul vostru este necesar :) !

Pana atunci va las cu o piesa ce mie mi-a placut enorm, piesa participanta la preselectia de anul trecut :

2 comentarii:

  1. inhalatii cu apa cu sare de zece ori pe zi si propolis C.incearca chestii naturale si repaus vocal vreo 3 zile. incearca sa nu vorbesti nici macar in soapta.insanatosire grabnica!!!Alina Augusta

    RăspundețiȘtergere
  2. Multam! da..pai cam asa am facut! Trebuie sa imi revin ca de saptamana viitoare intru in studio! inca odata ms pt sfaturi si grija :) !

    RăspundețiȘtergere