marți, 6 aprilie 2010

Funk it

Bine v-am regasit dragilor dupa aceste cateva zile binemeritate de odihna si distractie.
Spre rusinea mea nu am stiut ca anul trecut Monica Anghel a scos piese noi, de fapt un album nou sub marca Roton. Acum cateva zile o ascultam la matinalul ce il face in fiecare dimineata si ma intrebam daca mai are piese noi. Bineinteles ca si de aceasta data bunul meu prieten YouTube mi-a raspuns :))). Asa am dat peste piesa "Funk it" care mie mi se pare foarte reusita. Emite o stare de bine, de fericire si de ce nu, ne face sa ne simtim "funky" :P !

In alta ordine de idei vreau sa o felicit pe Monica pentru ca peste nu prea multe luni va avea un copilas. Ii spun de pe acum sa ii traiasca si sarcina usoara !!

Pai nu va mai retin..hai sa ascultam :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu