duminică, 18 aprilie 2010

Blame it on the girls

Ieri dimineata m-am gandit sa imi mai fac si eu cateva cd-uri cu muzica pentru masina. De cele mai multe ori cand sunt blocat in trafic imi pun muzica preferata si incep sa cant, dansez..spre amuzamentul celorlalti soferi :))...insa atata vreme cat pot scapa de stress si nu ma mai gandesc la orele pierdute in trafic pentru mine este perfect.
In fine..cum spuneam, mi-am facut un cd cu ultimul album al lui Mika (Pardon l-am cumparat cu timbru original :D) si am reusit pana la urma sa ascult toate piesele si pot spune cu mana pe suflet ca sunt complet indragostit de una din piese, si mare mi-a fost surpriza sa vad ca piesa are si videoclip.
Vorbesc despre piesa "Blame it on the girls ", piesa care mi se pare una incredibil de energica. Este o piesa ce iti reda buna dipozitie cat ai clipi, iar partea instrumentala este cu adevarat geniala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu