joi, 11 noiembrie 2010

Bouncing for love NU a intrat in finala!

Ce pot sa spun? Normal ca sunt dezamagit, insa nu de mine sau de piesa mea! E normal sa cred in piesa mea, in puterile mele. Ce ma deranjeaza anul acesta este lipsa de transparenta a TVR-ului! Nu vreau sa acuz, sa spun lucruri urate si tot asa pentru ca nu le prea vad rostul, sunt destule pe situl TVR-ului din partea multor oameni :))).
Am fost surprins sa vad niste nume in finala care nu imi inspira incredere si nici modernism. Asa cum spuneam sunt dezamagit de lipsa de transparenta si anume intarzierea publicarii clasamentului cu toti participantii si implicit notele fiecaruia. Este absurd ca de la anuntarea finalistilor sa fi trecut 2 zile, iar acele liste care sunt de genul copy-paste sa nu apara...oare de ce?

Oricum, eu va invit sa ascultati noua mea piesa, in curand voi face publica si varianta de album! Simtiti-va liberi sa comentati si sa va spuneti parerea!
Oricum va multumesc tuturor celor care m-ati sustinut :)! Si saptamanile ce urmeaza am sa revin cu multe surprize !

2 comentarii:

  1. Traim intr-o tara lipsita de transparenta in orice domeniu.Ma dezamageste felul in care aici sunt vazute lucrurile si sansele minime de afirmare.Am regretat pentru un moment ca am abandonat ideea eurovisionului de anul acesta din motive strict vocale (eram ragusita), dar uneori trebuie sa invatam sa nu ne mai expunem psihicul la bombardarile lipsite de orice corectitudine din partea juriilor de specialitate.The show must go on !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate! Si ce mai specialitate :))!

    RăspundețiȘtergere